titik

saat langit tak bgtu tnggap pd catatan2ku.utk skian kalinya,,semestaku pun brgumam meraut makna.mlihat doa2 yg kerak mnghitam,kering trpanggang di padang ter asing. ribuan tetes air mata seakan tak mmpu mnghidupkannya kmbl tuk menemui takdirnya. aku mungkin msh blm bs mmbaca tulisan2ku sndri.atau tak sekhidmat rumput2,pasir2 yg henyak mntasbihkn namaMu.ak emg tak skuat phon cedar yg mmpu mnaklukkn smua musim.ak bkn ilalang yg mmpu hdup diats batu .ak jg bkn sufi yg bs melesakkan cahaya ke langit dg mudah.aku hanyalah debu di padang pasir...aku buih di lautan...aku percik di deras hujan...aku titik yg tak tahu kemanakah aku harus berada diantara ribuan kata
titik
Posted by: Risalahati Dedic Ahmad Updated at: 22:39
titik RISALAHATI , By Risalahati, Published: 2010-04-12T22:39:00+07:00, Title: titik, Rating5 of 8765432 reviews

No comments:

Post a Comment